Timebeskrivelser

1-timer er lettere treningsøkter, tilrettelagt for deg som ikke har trent så mye før, vil prøve en ny treningsform eller ønsker en ”snillere” time.
2-timer er hardere treningsøkter hvor det instrueres tøffere og jobbes hardt med høy intensitet.

Røde Timer går på Os

Alle grønne timer er sykkeltimer på Røros

Brune timer er event-timer på Røros

Sykkel 1
Sykkeltime med moderat intensitet. Varer i 45 minutter og er et bra sted å starte med spinning hvis du er nybegynner.

Sykkel 2
Sykkeltime med høyere intensitet. Timen er lagt opp i to til tre “drag” og varer i 60 minutter.

SykkelPuls
Sykkeltime med utgangspunkt i 4 x 4 minutter intervalltrening. Timen  varer i 55 minutter. Bruk gjerne pulsklokke.

Sykkel Intervall
Vår hardeste sykkeltime. Vi jobber i intervaller og tar oss skikkelig ut! Bruk gjerne pulsklokke på denne timen. Varer i 45-55 minutter.

Sykkel Intervall 45
En kort og intensiv sykkeltime hvor fokus på pulsstyring er sentralt. Timen varer i 45 min.

Ordførerspinn
Bli med Os sin ordfører Runa på en 55 min sykkeltime med godfølelse!

Rytme & Puls NYHET!
I denne timen er det energien i musikken som driver oss! I Rytme & Puls veksler vi mellom høy og lavere intensitet, og vi skifter stil og "moves" fra sang til sang. Timen har stort sett enkel koreografi og også noen rene høypuls-låter. Den grunnleggende ideen er rett og slett at vi skal ha det gøy mens vi gir alt!

MageRygg+ NYHET!
En time med fokus på mage, rygg og kjerne. Timen bygger på pilatesøvelser, men flettes sammen med mer tradisjonell styrke for disse muskelgruppene.

Kjernekraft
Bli sterk innenfra og ut. Aina tar det med på en annerledes styrketime. Varer i 45 min

Basisball RAW
Basistime basert på funksjonell styrke med BasisBall. BasisBall Raw skal være med på å bygge opp god fysikk og har fokus på å individualisering av øvelser og nivå. Timen er enkel, hard og utfordrende. Varer i 45 min.

Bevegelighet
Vi tøyer store muskelgrupper og fokuserer på økt bevegelighet. Timen varer i 25 min.

GodHelg Sykkel
Marte bringer oss inn i helga med en 60 minutters deilig sykkeltime med variert musikk. Den beste måten å starte helga på!

Styrke 1
Timen varer i 45 minutter. Vi bruker vektstang og jobber oss gjennom hele kroppen. Ingen trinn eller koreografi.

Styrke 2
Timen varer i 55 minutter. Vi bruker vektstang og jobber oss gjennom hele kroppen. Ingen trinn eller koreografi.

Pilates
Mattebaserte treningsøvelser som fokuserer mest på kjernemuskulatur i mage og rygg. Super trening for forebygging av ryggplager. Timene varer i 55 eller 45 minutter etter angivelse på timeplanen.

Pilates med ring
Marianne tar i bruk pilatesring på sin morgentime. Dette gir et nytt og spennende perspektiv på tradisjonell pilates.

Løpegruppe
Carina tar deg med ut på løpetur. Fokuset for treningen er ulike intervalltyper og løpsrelatert styrke. Varer i 55 minutter.

Styrke for løpere
Vi trener styrke, balanse og spenst tilpasset løpere og alle andre. Timen varer i 45 min.

Seniortrim
Sykkel- og styrketrening for våre seniorer. Ekstra fokus på balansetrening. Timen varer i 55 minutter.

Sirkel
Sirkel foregår i aerobicsalen og baserer seg på sirkeltrening av godt gammelt merke! Timen varer i 55 min. Passer for alle.

Slynge
Slynge er funksjonell trening på sitt beste. Timene er korte og effektive og utfordrer hele kroppen. Timene varer i 40 min.

Tabata
Vi jobber i kortintervaller på 20 sekunder med 10 sekunder pauser. Vi jobber i 8 x 20 sekunder pr øvelse. Hver time jobber vi med  åtte forskjellige øvelser. Vi fokuserer på intensitet og utholdenhet, men også på styrke. Dette blir dermed en time som faller inn under kategorien total body workout! Timen varer i 50 min.

XFIT
Pop up, event-time! Josefina tar deg gjennom en hard og morsom økt med effekt for hele kroppen samt humøret!

1000 reps
Pop up, event-time! 10 øvelser, 10 repetisjoner, 10 ganger = 1000 repetisjoner!

Utegym
Vår popuære utetime i sommersesongen! Stasjonsbasert trening for hele kroppen.

 

 

Feil: Vennligst fyll ut alle felter markert med rødt og prøv igjen.

Nettside levert av ibooking.no